Lifestyle

Cum a fost prima experiență Airbnb și unde ne-am cazat

Airbnb oferă posibilitatea de a închiria camere, case, apartamente dacă ești gazdă/ proprietar sau poți găsi locuri minunate de închiriat dacă ești viitor turist în căutarea unei cazări potrivite.

Ce este Airbnb?

Eu am aflat de această oportunitate pentru prima dată acum mulți ani, grație prietenei mele. Ea folosește această platformă online de închiriere constant( atât pentru excursiile în țară cât și cele din străinătate) și nu de puține ori am fost tentată să apelez și eu la serviciile oferite de Airbnb.

Dar nu s-a întâmplat până anul acesta. Cum nu am plecat nicăieri de sărbători…m-am gândit sa evadez câteva zile la mijlocul lunii ianuarie.

Am găsit zăpadă (yesss!)… ceva temperaturi cu minus dar hei…ce e iarna fără un pic de frig în oase?

Și ce se întâmplă dacă organizezi o minivacanță în această perioadă Primești bonus lipsa aglomerației. Scapi de nervii din trafic și de turiștii bezmetici curpinși de febra vacanței de iarnă.

Așa am procedat eu în urmă cu vreo 2 săptămâni. Dornică de a scăpa un pic de agitația orașului și de monotonia primei luni din an, m-am gândit că un strop de relaxare și schimbare de mediu nu ne-ar strica. Practic voiam neapărat s-o tai de acasă. Mi se pusese pata si am început căutările.

Am ales 3 zile: de duminică până marți. Sfârșitul și începutul saptamanii. Un alt truc pentru a economisi bani la cazare și pentru a fi sigur că nu te calci cu nimeni în picioare pe la obiectivele turistice, restaurante etc. Dar nu despre obiective de vizitat vreau să-ți povestesc astăzi ci despre locația minunată pe care am gasit-o pe Airbnb, în orașul Sibiu.

De ce am ales Airbnb?

În timp ce căutam cazare online, mi-am adus aminte de un voucher de bun venit oferit de Airbnb (se acordă oricărei persoane pentru prima închiriere) și m-am gândit că ar fi momentul perfect să-l valorific. Asta și faptul că am vrut să relatez experiența într-un articol pe blog, în cazul în care avea să fie una pozitivă.

Cazare în Sibiu

Obiectivul inițial a fost orașul Sighișoara dar cum nu am găsit nimic pe placul meu în privința cazării…am reorganizat lucrurile și a rămas Sibiu pentru cazare și vizitat iar Sighișoara doar în trecere. Mă felicit că am decis așa. S-a dovedit a fi cea mai bună alegere. Cel puțin pentru sezonul rece. Nu a fost pentru prima data când am ales Sibiul ca destinație turistică dar a fost pentru prima data când l-am vizitat în 3, iarna.

Ne-am dorit un spațiu cât mai bine utilat. Hoteluri, pensiuni… nu erau opțiunile cele mai potrivite pentru cazarea alături de un copil mic. Vorbesc din experiența cazării de anul trecut, la mare. Cea mică are nevoie de spațiu, de libertare de mișcare și de condiții cât mai apropiate celor de acasă.

Cea mai bună variantă am găsit-o pe Airbnb. Atât în privința confortului și utilităților dar și a prețului. Un apartament cu 3 camere pe stil scandinav, amenajat cu atenție la detalii, unde existau elemente decorative, dar fără a încarca prea mult ochiul privitorului. Atât cât trebuie.

Decizia finală a fost luată pe baza review-urilor bune asupra curățeniei și a multitudinii utilităților puse la dispoziție…ultimul etaj- nu ne sparg vecinii creierii.. îi spargem noi pe ai lor…glumesc, desigur.

priveliștea când am ajuns la cazare
zăpadă pe balcon

Apartamentul e situat într-o zonă mai ferită de agitația orașului, într-un complex rezidențial. Parcarea asigurată. Soț fericit. De asemenea, accesul e facil către mijlocul de trasport în comun pentru centrul istoric. 3- 4 stații și ai ajuns. Trebuia să iau pulsul orașului și din punctul acesta de vedere. Chiar e de bifat pentru a te integra și mai bine în spiritul orașului.

Oglinda din dreptul intrării… nu a scăpat fără un selfie:)
Biblioteca minimalistă cu titluri interesante pentru turiști
Majoritatea despre Transilvania, Sibiu, partea Ardealului… foarte utile și captivante
Relaxare pe seară
Scaunul pentru bebeluși, extrem de util, copil fericit

Canapeaua tip colțar super confortabilă cu vedere către TV pe care nu l-am surprins în fotografii
Bucătaria foarte curată

Livingul și bucătăria sunt așezate în sistem open space. Bucătărie utilată: mașină de spălat vase, cafetieră, toaster, tacâmuri, veselă (inclusiv pentru cea mică), detergent de vase etc. Chiar dacă nu le-am folosit pe toate m-am simțit mult mai bine știindu-le la îndemână în caz de nevoie. Mamă fericită.

Ikea style

Locația oferă spațiu de cazare pentru șase persoane, dispunând de două dormitoare. Practic pentru noi a fost mai mult decât suficient. Exact ca acasă. În baie totul pus la punct: duș, cadă, săpun lichid, mașină de spălat (just in case)…totul super curat, nou.

Unul dintre dormitoare
Iar la oglindă

Se poate observa și dulapul de pe hol, același stil

Atenția la detalii: covoraș simpatic asortat camerei.
Încă un dormitor
Nice and clean
Oglinda mea preferată
Pe-nserat la Sibiu

Prima dimineață: liniște, atmosferă desprinsă din povești. Balcon dispus de-a lungul apartamentului cu posibilitatea de ieșire din fiecare cameră.

Ultima dimineață la Sibiu

Prima experiență Airbnb a fost peste așteptări. Recomand locația cu toată inima! Am avut o comunicare excelentă cu proprietarul și cu siguranță vom reveni cu următoarea ocazie. Tu apelezi la serviciile Airbnb?

În caz că vrei si tu sa beneficiezi de reducere la cazare pe Airbnb, găsești aici detalii.

Dacă ți-a plăcut articolul și dorești să ma susții te invit să dai follow blogului și să mă urmărești pe canalele de socializare Facebook/ Instagram. Mulțumesc

2 comments

1. Wow!! Ce locatie superba si ce apartament super. Totul la superlativ.Ce frumos ai descris totul, parca am simtit k eram si eu acolo knd citeam articolul 🤗😘
    Si eu am optat pt Airbnb acum ceva timp, cazare in Bucuresti, si am fost multumita.
    Cu siguranta o sa mai apelez in caz de nevoie 👌😁